War Thunder - "Black Friday" Bundle
Ten pakiet zawiera: Ka-50 "Black Shark" Pack M18 "Black Cat" Pack A43 Black Prince Pack P-61-A11 Black Widow Pack Wszystkie maszyny premium pozwalają na zdobycie większej Punktów Badań i Srebrnych Lwów oraz są wyposażone we wszystkie dostępne modyfikacje. Z kontem Premium (do kupienia również w grze za Złote Orły) zdobędziesz więcej Punktów Badań i Srebrnych Lwów w bitwach przez określoną ilość dni. Efekt kumuluje się z bonusami z maszyn premium! Rekompensata nie jest przyznawana, jeśli kupisz 2 różne pakiety zawierające ten sam pojazd lub masz już pojazd z tego pakietu!