War Hospital - Upgrade to Supporter Edition
Odblokuj specjalny rozdział związany ze słynną Marią Skłodowską-Curie i jej technologią rentgenowską. Zestaw zawiera również unikatowy artbook i ścieżkę dźwiękową z gry.