Vanquish
Przebojowa strzelanka science fiction powraca. Przeludniona planeta Ziemia zduszona wyczerpaniem zasobów prosi o wsparcie Providence – zasilaną słońcem kosmiczną kolonię. Kiedy Providence zostaje przejęta przez grupę buntowników, a jej zaawansowana technologia wykorzystana do niszczenia miast, misja odzyskania kolonii zostaje powierzona specjalnie wyszkolonej jednostce kosmicznych żołnierzy. Uzbrojony w BLADE – eksperymentalny system uzbrojenia, który skanuje i tworzy kopie rzeczywistej broni – agent DARPA musi przeniknąć do podbitej kosmicznej kolonii Providence i pokonać zastępy zaawansowanych technicznie wrogów oraz unieszkodliwić przekaźnik energii zagrażający życiu na Ziemi.