Tyler: Model 005
Tyler: Model 005 jest grą akcji 3D z elementami platformowymi oraz eksploracyjnymi. Akcja dzieje się w latach 50 XX wieku. Wcielasz się w miniaturowego robota, Tylera. Pewnego dnia, w trakcie uderzenia pioruna, po wielu latach uśpienia, nagle ożywasz. Postanawiasz dowiedzieć się, gdzie jest twój stwórca, a także co się stało z twoim domem, w którym aż roi się od szczurów, pająków i innych pasożytów. Będąc miniaturowym robotem, normalne przedmioty nabierają całkowicie nowego wymiaru w oczach Tylera: krzesła, schody oraz regały stają przeszkodami nie do przejścia. Twoim zdaniem będzie eksplorowanie otoczenia, zbieranie przedmiotów oraz rozwiązywanie zagadek. Zakładaj na siebie co zechcesz: od starożytnych hełmów po pikselowe okulary. Walcz z przeróżnymi przeciwnikami, pokonując ich swoim wysłużoną spinką, rękawicami bokserskimi oraz petardami! Dowiedz się, do czego zdolny jest Tyler, gdyż jego przygoda właśnie się rozpoczyna w Tyler: Model 005!