Two Point Hospital: JUMBO Edition
Ponad 3 miliony zadowolonych graczy już wie, dlaczego Two Point Hospital to ewenement w służbie zdrowia. Dowiedz się i ty! Buduj jeszcze wspanialsze szpitale dzięki czterem ogromnym dodatkom oraz dwóm pakietom zawartości, dostępnym w ramach niezwykłej, PĘKAJĄCEJ W SZWACH Edycji Jumbo! Najlepszy pakiet w historii! Napakowany nową zawartością, która zachwyci zarówno nowych, jak i wprawionych graczy! Zawiera podstawową wersję gry + cztery dodatki premium + dwa pakiety przedmiotów Przemierzaj bezkresne ziemie hrabstwa Two Point, upstrzone 27 szpitalami wybudowanymi na zróżnicowanym terenie – od śnieżnej krainy z dodatku „Wielka Stopa” po tropikalną Wyspę Pebberley. Do dyspozycji jest ponad 189 dziwacznych chorób, szereg oryginalnych urządzeń leczniczych i całe mnóstwo przedmiotów do umieszczenia w szpitalach! Zawiera: pełne wersje dodatków „Wielka Stopa”, „Wyspa Pebberley”, „Bliskie spotkanie” i „Zielona utopia” oraz pakiet przedmiotów retro i pakiet obiektów wystawowych. Informacje o Two Point Hospital Buduj, lecz i ulepszaj! Zaprojektuj i zbuduj własny szpital! Zbuduj szpital zupełnie od podstaw. Stwórz najbardziej imponującą placówkę medyczną w całym Two Point. Zoptymalizuj projekt swojego szpitala, aby zwiększyć przepływ pacjentów (i gotówki!). Buduj korytarze, pomieszczenia i poczekalnie tak, jak tylko to sobie wymarzysz. Rozbuduj szpital do kilku budynków i zdobywaj zaufanie tak wielu pacjentów, jak to możliwe. Stawiaj przedmioty dekoracyjne i użytkowe, aby zwiększyć prestiż szpitala, zdobywać nagrody roczne i zapobiec nudzie wśród pacjentów. Zajmuj się nietypowymi chorobami! Pamiętaj, że pacjenci z Two Point nie należą do przeciętnych. W tym świecie napotkasz najdziwniejsze choroby, takie jak pomroczność jasna i kubizm. Każda wymaga specjalistycznego sprzętu. Diagnozuj schorzenia, buduj odpowiednie pomieszczenia, zatrudniaj personel i zachowaj czujność — nigdy nie wiesz, kiedy na horyzoncie pojawi się kolejne choróbsko! Gdy uporasz się z chorobą, możesz rozwijać metody leczenia i uczynić swój szpital prawdziwą potęgą współczesnej medycyny. Pierwszy szpital to dopiero początek. Co będzie dalej?