Two Point Hospital: Exhibition Items Pack
Czym jest sztuka? Wiadomo – obrazy, rzeźby i cała reszta. Ale poważnie… czym jest sztuka? Zamiast otwierać tę puszkę Pandory streściliśmy naszą odpowiedź do zestawu cudownych przedmiotów.