The Amazing American Circus: Zbuduj swoją talię, zadziw publiczność i zbuduj cyrkowe imperium od podstaw. Na drodze do sukcesu staną przeciwnicy z krwi i kości, a także postacie znane z amerykańskiego folkloru. Jako początkujący właściciel małego i podupadłego cyrku będziesz musiał stawić czoła gigantom tej branży, takim jak Ringling Bros. czy P.T. Barnum. Czy zdołasz ich pokonać? Legend of Keepers: Zostałeś zatrudniony jako zarządca lochów. Twoje zadanie jest proste: chronić lochy! W tym oryginalnym połączeniu Dungeon Management i Roguelite poprowadzisz swoją karierę jako Dungeon Manager!