Kaiju Wars: Wykryto aktywność sejsmiczną! Kaiju zbliżają się do miasta! Rozmieść odrzutowce i czołgi w turowej grze strategicznej 2D. Wciel się w rolę burmistrza miasta Floatio, który ma za zadanie odeprzeć przytłaczającą siłę ataku Kaiju za pomocą (beznadziejnie) zdeklasowanego wojska. Broń swojego miasta, gdy pięć unikalnych i niszczycielskich Kaiju rośnie w siłę z każdym atakiem. Niestety, nie można ich zabić, ale można je spowolnić i zmusić do wycofania się... na razie. Legend of Keepers: W tej oryginalnej mieszance Dungeon Management i Roguelite pokierujesz swoją karierą jako Dungeon Manager. Każda tura będzie inna, ale gracze zachowają niektóre bonusy swojego Mistrza pomiędzy kolejnymi turami. Jak już wspomnieliśmy, nasza gra jest mieszanką Roguelite i Dungeon Management. Jak to osiągnęliśmy? Przeprowadzając wiele testów, aby znaleźć idealną równowagę między zarządzaniem a fazami lochów!