TRANSFORMERS: ISKRA ZIEMI - Ekspedycja
Walcz i eksploruj jako Bumblebee, aby powstrzymać jego nemezis – Mandroida – przed staniem się złowieszczym cyborgiem! Bumblebee ma przed sobą arcyważną misję – odzyskać starożytną cybertrońską technologię rozrzuconą po całym świecie, zanim Mandroid i jego poplecznicy wykorzystają ją do zniszczenia ziemskich miast. Dzięki pomocy Optimusa Prime’a i z tobą za sterami, Bumblebee będzie stawać się coraz silniejszy i zmierzy się z całą armią robotów w walce na gołe, metalowe pięści, odnajdzie zaginioną technologię i odblokuje nowe, potężne kombinacje ataków i umiejętności! Czeka na ciebie mnóstwo akcji z transformerami w roli głównej. Przygotuj się do walk z bossami, w których stawisz czoła największym złoczyńcom serii. Odkrywaj sekrety i dodawaj kolejne relikty do swojej kolekcji podczas eksploracji trzech rozległych lokacji. Dostępne są tryby gry zarówno dla nowych, jak i doświadczonych graczy – każdy fan transformerów znajdzie coś dla siebie.