Trainz Simulator: World Tour
Wszyscy na pokład na największą przygodę w prowadzeniu pociągów: Trainz Simulator: World Tour! Usiądź w fotelu maszynisty i wyrusz w epicką podróż kolejową stworzoną wyłącznie dla graczy konsolowych. Trainz Simulator: World Tour zabierze Cię do 4 niezwykłych miejsc w 3 krajach — od surowych krajobrazów USA, przez kultowe linie kolejowe Wielkiej Brytanii, aż po nieokiełznane piękno australijskiego Outbacku. Odkryj 4 niezwykle szczegółowe trasy Zanurz się w realistycznym świecie kolei na trasach inspirowanych prawdziwymi lokalizacjami: * Coal Country, USA * West From Denver, USA (prototyp) * East Coast Main Line: Edynburg – Dundee, Wielka Brytania (prototyp) * Bairnsdale – Orbost, Australia (prototyp) 16 scenariuszy rozgrywki do opanowania Po 4 unikalne scenariusze na każdej trasie — łącznie 16 ekscytujących wyzwań. Rozpocznij swoją przygodę od przewozu węgla w USA, następnie ruszaj na historyczne linie kolejowe Wielkiej Brytanii, a na końcu odkryj wiejską Australię. Prowadź pociągi z całego świata Od potężnych lokomotyw spalinowych po legendarne parowozy — przejmij kontrolę nad maszynami światowej klasy, w tym: * CSX GP38-2 Diesel * UP GP38-2 Diesel * C&O 2-8-4 Kanawha Parowóz * BR 9F Evening Star Parowóz * BR HST Inter-City 125 Diesel * BR Class 40 Diesel * BR Class 47 Diesel * Amtrak P42DC z wagonami Superliner * CSX SW1500 Manewrowa * BR Class 08 Manewrowa * VR T Class Diesel * VR K190 Parowóz A to dopiero początek! Dzięki ogromnemu wyborowi taboru do prowadzenia i wielu misjom do wykonania każda sesja oferuje nowe, ekscytujące doświadczenia. Niezależnie od tego, czy manewrujesz ładunkiem, ścigasz się z czasem, czy pokonujesz trudny teren, Trainz Simulator: World Tour to Twój bilet do zupełnie nowej przygody kolejowej. Wsiądź na pokład już dziś!