Koleje są twoje w Train Sim World 5! Okiełznaj tory i oswój pociągi Frankfurtu z German Regional Edition – czekają na ciebie nowe wyzwania i obowiązki! Opanuj sztukę jazdy po torach za sterami pojazdów parowych, spalinowych i elektrycznych w intuicyjnym CENTRUM SZKOLENIOWYM. Naucz się podstaw obsługi pociągów, a następnie wykorzystaj nowo nabyte umiejętności na niemieckich trasach kolejowych! Różnorodność nadchodzi na krętej trasie KINZIGTALBAHN. Mknij malowniczą doliną Kinzig za sterami DB BR 411 ICE-T z wychylnym nadwoziem, kursuj po trasie BR 114 i transportuj ciężkie towary za sterami DB Vectron pomiędzy miastami Frankfurt i Fulda. Nowy sposób rozgrywki! W TRYBIE KONDUKTORA przejmujesz rolę strażnika/konduktora na dowolnej trasie. DYNAMICZNA ZMIANA TRASY: wykonuj szybkie podróże na trasach, włączając się do akcji na dowolnej stacji. MAPA NA ŻYWO: Obserwuj każdą trasę z lotu ptaka i zaznajom się z położeniem stacji. Z CREATORS CLUB, TRYBEM FOTOGRAFICZNYM i innymi, wyrusz w swoją podróż, na własnych zasadach. Niektóre funkcje w grze, w tym komunikacja online i inne funkcje online, mogą nie być dostępne na koncie dziecka Xbox. Na konsolach Xbox „dziecko” oznacza gracza poniżej 13. roku życia, chyba, że lokalne prawa stanowią inaczej. Uwaga: W związku z możliwościami konsoli serii Xbox One (Xbox One, Xbox One S, Xbox One X) oraz konsoli Xbox Series S użytkownicy z nich korzystający mogą spodziewać się innych rozkładów jazdy i warstw, które są dopasowane do wydajności danej platformy. By dowiedzieć się więcej, przejdź do Centrum wsparcia Dovetail Games i wyszukaj „Train Sim World 5 FAQ”.