Jeszcze więcej możliwości symulacji na wyciągnięcie ręki w Train Sim World 4 Deluxe Edition! Poprowadź najsłynniejszą lokomotywę na świecie, Flying Scotsman, aby świętować jej setną rocznicę – wyrusz w wyjątkową trasę, by uczcić jej pamięć. Odkrywaj drezdeńskie szyny kultowym Vectronem w barwach Railpool! Możesz przetestować tę nową lokomotywę do transportu ładunków ciężkich. Deluxe Edition uwzględnia wszystkie 3 trasy z wersji standardowej, a dodatkowo Flying Scotsman, Nahverkehr Dresden - Riesa oraz Railpool BR 193 Vectron. SWOBODNA JAZDA! Wybierz dowolny pociąg i jedź gdzie chcesz – Ty decydujesz. Uwiecznij chwile na zdjęciu, używając TRYBU FOTOGRAFICZNEGO oraz GALERII. Dopasuj grę do swoich upodobań dzięki KREATOROWI SCENARIUSZY, KREATOROWI BARW. Dziel się swoją ciężką pracą z innymi graczami dzięki CREATORS CLUB.