Tom Clancy's Rainbow Six Siege
Tom Clancy's Rainbow Six Siege stanowi niekwestionowany wzorzec taktycznych gier akcji, w którym dopracowana strategia i bezbłędne wykonanie gwarantują zwycięstwo. Ciesz się darmowym dostępem do Szybkiego meczu oraz trybu Nierankingowego wraz z wyborem operatorów. Odblokowanie niektórych funkcji, takich jak playlisty rankingowe czy Puchar Siege, a także dodatkowych operatorów oraz przedmiotów jest płatne. ROZGRYWKA O WYSOKĄ STAWKĘ 5 NA 5 ATAK KONTRA OBRONA Przechodź z ataku do obrony, adaptując swoje podejście do każdego operatora i mapy. Poczuj emocje oraz intensywność akcji, wynosząc zniszczenie na kolejny poziom i na każdym kroku korzystając z gadżetów, aby przechytrzyć i ograć swoich wrogów. W obronie przekształcaj swoje otoczenie w ufortyfikowane twierdze. Wzmacniaj ściany, ustawiaj barykady i rozmieszczaj pułapki, aby kontrolować ruch nieprzyjaciela. Korzystaj z narzędzi zwiadowczych, aby gromadzić dane wywiadowcze i przewidywać, skąd nadciągnie przeciwnik. Utrzymaj swoją pozycję, dostosuj się do taktyki wroga i na każdym kroku ogrywaj atakujących. W ataku zbieraj przy użyciu dronów obserwacyjnych dane wywiadowcze na temat pozycji wroga oraz miejsc podłożenia bomb. Koordynuj działania swojej drużyny, aby wyważać wzmocnione elementy obrony, omijać pułapki i otwierać sobie nieoczywiste kierunki natarcia. Zaskakuj wroga, wykorzystując pionowe obszary rozgrywki – atakuj z góry, z dołu albo dokonuj brawurowych wejść przez okna przy użyciu liny. Zaplanuj swój szturm, zrealizuj plan i rozwiąż każdy problem. NARZĘDZIA ZNISZCZENIA Niszczenie to coś więcej niż chaos - to klucz do sukcesu. Wykorzystuj otoczenie – zamieniaj ściany w okna możliwości. Korzystaj z najnowocześniejszej technologii, aby śledzić ruch nieprzyjaciela, przebijać ściany w celu tworzenia nowych punktów obserwacyjnych i manipulować otoczeniem w sposób, który zapewni ci przewagę taktyczną. OD REKRUTA DO ELITY Solidna wprowadzająca przygoda dla nowych graczy, która obejmuje ścieżkę dla nowego poziomu uprawnień, aby pomóc w poznaniu podstaw oraz nabywaniu umiejętności i pewności siebie przed przejściem do walki taktycznej. NIEUSTANNY ROZWÓJ Każdy sezon przynosi duże aktualizacje wraz z nowymi treściami i funkcjami dla odświeżanej taktyki oraz rozgrywki. INTENSYWNA RYWALIZACJA Dołącz do potężnej społeczności online, liczącej już ponad 80 milionów graczy. Oglądaj najlepsze zawodowe drużyny w walce o mistrzostwo w prestiżowej, esportowej rywalizacji w Rainbow Six Siege. Dostęp do gry jest darmowy, zaś niektóre funkcje, w tym tryby rywalizacyjne, operatorzy i elementy zmiany wyglądu, wymagają płatności w celu odblokowania.