tinyBuild High-Speed Bundle
Dogońcie, jeśli zdołacie! Ten pakiet jest już w drodze! Zakradnij się do przerażającego domu strachu w grze Hello Neighbor. Prześcignij koniec świata w rozpędzonej lokomotywie w The Final Station i wyprzedzaj swoich znajomych online w szybkim i superdoładowanym świecie SpeedRunners! Wszystkie trzy gry zebrane w jednym miejscu! Hello Neighbor to długo wyczekiwana gra z mechaniką ciągle ulegającego zmianom domu i podejrzanym sąsiadem, który ukrywa zabójczą tajemnicę. The Final Station to podróż po postapokaliptycznym świecie, w którym przyjdzie ci zadecydować, którzy z pasażerów dotrą z tobą na kolejną stację, o ile przedtem uda im się przeżyć starcie z potworami, które pojawiają się nocą. I oczywiście, SpeedRunners – wyścig parkourowy pomiędzy 4 graczami, w którym każdy uczestnik może się hustać, używać dopalaczy, odpalać rakiety i podkładać bomby, aby wyeliminować swoich rywali! Czy to najszybszy pakiet tinyBuild? Tak!