tinyBuildPlatformowe
W grze Party Hard twoja postać ma dosyć głośno imprezujących sąsiadów. Zamiast dzwonić na policę, postanawiasz wszystkich wykończyć – za pomocą starego dobrego noża i otoczenia. Strategia taktyczna rozpoczyna się po serii zabójstw na zabawach w całych Stanach. + No Time To Explain jest grą o strzelaniu, przybieraniu na wadze i podpalaniu własnego ciała. + Strzelanka pierwszoosobowa Gun Ballet osadzona miniaturowym świecie abstrakcyjnym. Dołącz, aby torować drogę przez pięć światów pełnych podstępnych wrogów za pomocą niezawodnego karabinu półautomatycznego!