No Time To Explain
No Time To Explain jest grą o strzelaniu, przybieraniu na wadze i podpalaniu własnego ciała. Przebij się przez czas i alternatywne rzeczywistości, aby uratować swoje przyszłe ja przed gigantycznym krabem wysłanym przez twojego złego bliźniaka czasu z innego wymiaru!