Timberman VS
Sprawdź swoje umiejętności w Timbermanie, który oferuje zarówno tryb pojedyńczego gracza oraz lokalny multiplayer aby bawić się ze znajomymi! Chwyć swój zaufany topór, zostań prawdziwym Timbermanem i rąb drzewa w 3 wyjątkowych trybach gry: Klasyczny Timberman: doskonal swoje drwalskie umiejętności , zdobywaj i rozwijaj umiejętności i pokonaj swój rekord w klasycznym trybie gry - tnij najszybciej i najdłużej jak potrafisz! Unikaj gałęzi i udowodnij, że jesteś prawdziwym DRWALEM! Tryb Bohatera: bądź niczym bohater i ratuj ptaki z gniazda w płonącym lesie - zdobądź wieczną chwałę i fantastyczne nagrody! Potrafisz dotrzeć na szczyt drzewa i znaleźć złote jajko? Tryb Wyścigu: zostań najszybszym Timbermanem w zabawnej, ścinającej z nóg konkurencji! Graj z nawet 4 zawodnikami i sprawdź swoje umiejętności siekania z innymi w szalonym, szybkim meczu! Pierwszy na mecie WYGRYWA WSZYSTKO!