Thumper
Thumper to gra w rytm przemocy: klasyczna muzyczna gra akcji, zawrotna prędkość i brutalna siła. Jesteś kosmicznym żukiem, który musi pokonać piekielną próżnię, aby zmierzyć się z wielką maniakalną głową przybywającą z przyszłości. Pędź w dół niekończącego się toru i rozbijaj niebezpieczne przeszkody, posługując się prostym systemem sterowania. Gnaj do przodu, opanuj nowe manewry, rozpędź się na maksa i ocal skórę podczas ekscytujących starć z bossami. Każde uderzenie jest wplecione w pulsujący rytm oryginalnej ścieżki dźwiękowej. Aby osiągnąć pełnię synestezji, musisz wczuć się w piekielny rytm.