The Walking Dead Collection - The Telltale Series
Pierwszy sezon „The Walking Dead - A Telltale Series” wyznaczył nowe standardy w dziedzinie fabuły dla gier komputerowych. Pozycja ta zdobyła ponad 100 tytułów Gry Roku. Teraz pierwsze trzy sezony, cieszące się ogromnym uznaniem krytyków, antologia i miniseria z Michonne w roli głównej po raz pierwszy dostępne są w jednym zestawie. „The Walking Dead” to opowieść o tym, co znaczy być człowiekiem w świecie, w którym człowieczeństwo jest już tylko wspomnieniem. - Zawiera pierwszy i drugi sezon gry oraz „A New Frontier”, „400 Days” i miniserię o losach Michonne. - Akcja osadzona jest w świecie znanym z obsypanych nagrodami komiksów Roberta Kirkmana. - Wybory gracza wpływają na rozwój fabuły.