The Sinking City – Necronomicon Edition
Wzmocnij swoje wrażenia z gry dzięki wersji Necronomicon Edition, która zawiera następujące elementy: * The Sinking City * Dodatek DLC Worshippers of the Necronomicon: 3 misje poboczne (słynny Necronomicon i nowe potwory). * Dodatek DLC Investigator Pack: strój prywatnego detektywa, apteczki, leki antypsychotyczne oraz pakiet startowy z materiałami. Częściowo zatopione Oakmont opanowują nadprzyrodzone siły. Wcielasz się w rolę prywatnego detektywa, którego zadaniem jest odkrycie prawdy o tym, co przejęło władzę nad miastem… i umysłami jego mieszkańców. - Olbrzymi otwarty świat, który można przemierzać pieszo, łodzią lub w skafandrze do nurkowania… - Możliwość wielokrotnego przejścia gry dzięki systemowi otwartego śledztwa: każdą sprawę można rozwiązać na kilka sposobów – istnieje kilka potencjalnych zakończeń zależnych od twoich działań. - Szeroki wachlarz uzbrojenia z lat 20., który posłuży do walki z istotami rodem z koszmaru.