The Land Beneath Us
The Land Beneath Us to ekscytujące połączenie turowego roguelite’a i dungeon crawlera. Użyj potężnych kombinacji umiejętności i stylowego oręża, by utorować sobie drogę przez zaświaty zwane Annwn. Staw czoła wymagającym, dynamicznym starciom i odkryj tajemnice tego mitycznego świata. PRZEBIJ SIĘ PRZEZ ZAŚWIATY! Ostateczny Żniwiarz Dusz (OŻD) to dzieło Stwórczyni, które ma za zadanie gromadzić dusze. Uzbrojony w technologię dusz, Żniwiarz rusza teraz na misję, której celem jest odkupienie grzechów. Odkrywaj zaświaty i rozmawiaj, handluj lub konfrontuj się z napotkanymi postaciami. Wysłuchaj ich opowieści, by napisać swoją własną, wyjątkową historię. OPANUJ KOMBINACJE! Pokonaj wrogów przy użyciu potężnych zdolności, wykonując kombinacje ruchów, które można personalizować. Zaplanuj swoje posunięcia na krótkich, wyładowanych akcją poziomach, by trafić jak najwięcej istot na swojej drodze! ZRÓŻNICOWANY ARSENAŁ Przygotuj odpowiednią strategię i wykorzystaj zróżnicowanie uzbrojenie – od krwawych toporów po włócznie Longina i pistolety laserowe. Umieść różne typy oręża w swoich miejscach na broń, by efektownie wyrąbywać sobie drogę przez zaświaty. REGRYWALNOŚĆ Wzmacniaj statystyki i zdolności, zbierając dusze pokonanych wrogów w miarę odkrywania każdego ze światów. Lubisz bezpośrednią walkę? Rozwiń drzewko umiejętności broni. Wolisz bardziej strategiczne podejście? Odblokuj potężne kombinacje umiejętności, by trafiać wrogów z dystansu.