The Jackbox Party Pack 10
Zostań imprezową legendą dzięki Jackbox Party Pack 10. Rozpocznij imprezę Uznana seria powraca z 5 nowymi grami imprezowymi w 1 przezabawnym pakiecie. Zjazd? Impreza w pracy? Spotkanie z przyjaciółmi? Znajdzie się tu gra dla każdego i na każdą okazję. Mamy strategię, rysowanie, quizy oraz muzykę! Graj za pomocą telefonu lub tabletu – nie potrzeba specjalnego kontrolera. Gry obsługują do 9 graczy i 10 000 widzów. Zaczynamy zabawę globalną? We wszystkie gry w Party Pack 10 można grać w języku: angielskim, francuskim, włoskim, niemieckim i hiszpańskim. Wybierz grę Tee K.O. 2 (rysowanie, pisanie): W Tee K.O. 2 wrócisz na Wyspę T-Shirtów, gdzie najtwardsi wojownicy na świecie rywalizują w śmiertelnie niebezpiecznym turnieju. O zwycięstwie zadecyduje jednak nie pięść, a rysujący palec! FixyText (pisanie, współpraca): FixyText to Dziki Zachód edytowania tekstu. W tej chaotycznej grze wszyscy jednocześnie piszą na czacie grupowym, aby stworzyć wyjątkową wypowiedź. Niczego tu nie usuwamy. I zapomnijcie o autokorekcie! Hypnotorious (ukryta tożsamość, odgrywanie ról): Hypnotorious to gra z tajnymi rolami, niepewnymi sojuszami i oczywiście śmiesznymi odpowiedziami na absurdalne pytania. Kto jest po twojej stronie? Timejinx (quiz): W grze Timejinx wcielasz się w przybysza z przyszłości, który bierze udział w quizie na wysokie stawki. Uratuj swoją linię czasu, odpowiadając na pytania dotyczące przeszłości. Dodo Re Mi (muzyka, współpraca): W Dodo Re Mi twój telefon staje się instrumentem. Wraz ze stadem musisz stworzyć muzykę, aby uciec przed głodną rośliną dżunglową.