The Great Perhaps
The Great Perhaps to gra logiczna o podróżach w czasie, opowiadająca o przygodach astronauty, który powraca na Ziemię wyniszczoną naturalnymi kataklizmami. Na miejscu, pośród ruin, odnajduje on nietypowy skarb – starą lampę, w której świetle można ujrzeć wizje zamierzchłych czasów i która pozwala na przenoszenie się w przeszłość. Doświadcz podróży w czasie – między opustoszałymi, ponurymi krajobrazami postapokaliptycznej Ziemi a jej minioną, barwną przeszłością. Na naszego bohatera czyha masa niebezpieczeństw – zarówno na zniszczonych pustkowiach teraźniejszości, jak i w trakcie podróży w przeszłość. Pomóż mu w jego poszukiwaniach, poznaj przyczyny katastrofy i ocal planetę!