The Flame in the Flood
Już teraz dostępna opcja włączenia napisów z komentarzami reżysera podczas gry. The Flame in the Flood: Complete Edition to gra z gatunku survival, w której gracz musi przetrwać w dzikim terenie. Wcielasz się w dziewczynkę, która wraz ze swoim psem przemieszcza się pieszo i tratwą w dół proceduralnie generowanej rzeki. Musisz szukać surowców, tworzyć narzędzia, leczyć choroby, unikać niebezpiecznych zwierząt i co najważniejsze: zachować zdrowie w tym niebezpiecznym otoczeniu. W tej wersji wprowadzono szereg usprawnień oraz dodano tryb gry z komentarzem twórców. The Flame in the Flood zawiera również oryginalną ścieżkę dźwiękową skomponowaną przez country rockowego muzyka Chucka Ragana, który zaprosił do współpracy m.in. zespoły The Camaraderie i The Fearless Kin.