The Experiment: Escape Room
Przy odwiedzaniu znanego lekarza, odkrywasz, że coś jest nie tak w jego gabinecie. Zanim orietnujesz się, co się dzieje, usypia cię i zapadasz w sen. Gdy się budzisz, siedzisz na krześle w tylnym pomieszczeniu, zamknięty i niezdolny do wydostania się z budynku. Możesz z łatwością stwierdzić, że doktor przeprowadza jakieś eksperymenty na zwierzętach i ludziach, a ty jesteś jego następnym obiektem ! Czy możesz dojść do tego, co się dzieeje zanim będzie za późno ?