The Dark Pictures Anthology: Season One
The Dark Pictures Anthology to seria przejmujących, nieliniowych kinowych gier z gatunku horroru z dwoma trybami wieloosobowymi. Gry nie są powiązane i można je poznawać w dowolnej kolejności. Ten pakiet zawiera gry Man of Medan, Little Hope, House of Ashes i The Devil in Me. W Man of Medan piątka znajomych wypływa w wakacyjny rejs z nurkowaniem. Jednak gdy przychodzi burza, ich wypad zmienia się w coś znacznie bardziej złowieszczego. W Little Hope czwórka studentów i ich wykładowca zostają uwięzieni w opuszczonym miasteczku. Muszą uciekać przed koszmarnymi zjawami, które bez wytchnienia ścigają ich wśród nieprzeniknionej mgły. W House of Ashes żołnierze sił specjalnych szukają broni masowego rażenia u schyłku wojny w Iraku. Odkrywają jednak coś znacznie bardziej niebezpiecznego – zakopaną świątynię Sumerów, a w niej gniazdo nieziemskich istot. Aby przeżyć noc pod ziemią, żołnierze muszą połączyć siły z wrogami, z którymi walczyli na powierzchni. W The Devil in Me grupa twórców filmów dokumentalnych otrzymuje tajemnicze zaproszenie do nowoczesnej repliki „Zamku Morderstw” H.H. Holmesa. Na miejscu odkrywają, że są obserwowani i ktoś nimi manipuluje. Nagle na szali jest dużo więcej niż oglądalność! Bez względu na to, od której historii zaczniesz – nie graj w pojedynkę!