The Dark Pictures Anthology: The Devil In Me - Curator's Cut
Zawartość Curator’s Cut to nowe sceny grywalne z perspektywy innych postaci, dzięki którym gracz może podejmować zupełnie inne decyzje. Zawartość jest dostępna dopiero po ukończeniu wątku głównego.