Death Park 2: 4k Remaster
Rozpocznij swoją przygodę w jednej z najlepszych strasznych gier i przerażających gier grozy! W horrorze znajdziesz się w przerażającym mieście pełnym sekretów, potworów i przygód. Podejmij działanie i uratuj swoją siostrę przed klaunem, odkryj tajemnicę Parku Śmierci i pochodzenie przerażającego klauna! Czy jesteś gotowy walczyć ze swoimi koszmarami i różnymi potworami, które zalały Farland? Czy poradzisz sobie ze wszystkimi zagadkami, które czekają na Ciebie w tej historii grozy? Musisz odwiedzić 8 ogromnych lokacji, w tym ulice, szpital, cmentarz, kanały ściekowe i bazę wojskową. Będziesz mógł poruszać się między światem rzeczywistym a światem snu, aby rozwiązywać zagadki i walczyć ze strasznym klaunem i różnymi potworami. Zwróciliśmy szczególną uwagę na zagadki, teraz mają dwa poziomy trudności, a same zagadki zmieniają się z każdą przygodą! Spróbuj ukończyć grę z trudnymi zagadkami! Tylko nieliczni gracze są w stanie to zrobić. W naszej strzelance jest wiele zakończeń, a twoje przetrwanie i wynik historii zależą od twoich decyzji i działań. Czy potrafisz odblokować wszystkie zakończenia thrillera? Ciesz się horrorem, przyjacielu!