The Chant
Przygodowy horror dla jednego gracza, z widokiem z perspektywy trzeciej osoby. Akcja gry toczy się na odległej wyspie. Aby przetrwać, musisz tworzyć przedmioty, walczyć i uciekać przed psychodelicznymi demonami, uwolnionymi z wymiaru kosmicznej grozy podczas nieudanego rytuału duchowego. Duchowy koszmar Przygodowy horror dla jednego gracza, z widokiem z perspektywy trzeciej osoby. Akcja gry toczy się na odległej wyspie. Spokojny weekend wkrótce przeistacza się w czas trwogi, gdy grupowa pieśń wyzwala mrok – psychodeliczny wymiar grozy, który żywi się negatywną energią. Poznaj grupę interesujących postaci oraz historię wyspy i stań się świadkiem przerażających odkryć o kosmosie. Tylko ty możesz zwalczyć przeraźliwe stwory, przemówić do rozsądku ocalałym i poznać dzieje kultu z lat 70., by odwrócić rytuał. ODKRYJ WYSPĘ PRZEPEŁNIONĄ KOSMICZNĄ GROZĄ Bądź świadkiem, jak pozostałych uczestników obozu trawi ich własna negatywna energia. Przetrwaj ataki szeregu pryzmatycznych istot i kultystów wyzwolonych z mroku, starając się odkryć zadziwiającą historię wyspy. WALCZ LUB UCIEKAJ Mądrze wybieraj, kiedy staniesz do walki, wykorzystując duchowe bronie i umiejętności. Zbieraj materiały, ostrożnie nimi rozporządzaj i twórz przedmioty, by zwiększyć szanse na przetrwanie w walce wręcz, albo pozwól lękowi wziąć górę i uciekaj. UMYSŁ, CIAŁO I DUSZA Najważniejsza jest równowaga. Uodpornij umysł na przerażenie i panikę. Chroń ciało przed krzywdą. Zadbaj o ducha, by móc medytować i posiąść nadprzyrodzone zdolności. WSPÓŁCZESNY PSYCHODELICZNY HORROR W tej grze zainspirowanej psychodelicznymi horrorami z lat 70. zachwycą cię pejzaż kolorowych świateł i ścieżka dźwiękowa w stylu elektronicznego rocka, skomponowana przez nagradzanego Paula Ruskaya.