The Chant - 70s VFX Filter Mode
Graj z filtrem graficznym stylizowanym na lata 70. Tylko ty możesz zwalczyć przeraźliwe stwory, przemówić do rozsądku ocalałym i poznać dzieje kultu z lat 70., by odwrócić rytuał.