The Bard's Tale IV: Director's Cut
Zło czekało cierpliwie, ukrywając się w cieniu. Aż do teraz. Kto zmierzy się z ciemnością, jeśli nie ty? Ponad 50 godzin bohaterskiej przygody, 350 ról mówionych, tryb dziedzictwa dla powracających fanów i ponad 100 niesamowitych utworów muzycznych! Graj po swojemu Dostosuj grę do swoich potrzeb, używając suwaków dla wielu ustawień, np. zapisu (w tym opcji „zapisuj gdziekolwiek”), minimapy, punktów kontrolnych i innych. Od ciebie zależy, czy wybierzesz poważne wyzwanie, lekki spacerek, czy coś pomiędzy. Stwórz postać najlepszą dla siebie Graj jako bard, wojownik, adept, łotrzyk, korzystając z 60-70 umiejętności każdego z nich i odblokowując 21 unikalnych klas. Twórz różnorodne postaci, by za każdym razem odkrywać grę na nowo. Stwórz drużynę po swojemu Rozpocznij grę jedną postacią i zrekrutuj lub stwórz nowych bohaterów, tak, by drużyna pasowała do twojego stylu gry! Przygoda za każdym rogiem Przyjmuj liczne zadania od mieszkańców miast, przedzieraj się przez mroczne, zabójcze lochy i wędruj po pofalowanych wzgórzach, gęstych lasach, starożytnych grobowcach i lodowych pustkowiach. Przechytrz zło Walcz w intuicyjnych i dynamicznych, taktycznych starciach turowych, w których liczy się spryt. Używaj trafnych strategii i rozważnego pozycjonowania oraz zabójczych kombinacji, by pokonać wrogów! Poznaj sekrety przeszłości Odkrywaj zawiłe tajemnice. Jeśli nie pokonają cię wrogowie, może zrobią to przebiegłe zagadki i niebezpieczne pułapki. Zagadkowa broń elfów Nie tylko otoczenie skrywa sekrety do zgłębienia. Zdobywaj starożytną broń elfów i opanowuj potężne umiejętności, których tajemnice poznasz, uważnie ją badając.