The Alters: Deluxe Edition Upgrade
Ten produkt jest przeznaczony dla konsumentów, którzy chcą uzyskać zawartość pakietu Deluxe Bundle, ale mają już dostęp do podstawowej wersji gry The Alters. The Alters: Deluxe Edition Upgrade nie zawiera podstawowej wersji gry The Alters. Zanurz się w emocjonującej historii science fiction i wzbogać swoje wrażenia dzięki edycji Deluxe tej gry. Ta kolekcja zawiera: The Alters: Original Soundtrack The Alters: Deluxe Outfits 1 DLC released after the game’s premiere The Alters: Original Soundtrack Wyrusz na kosmiczną ekspedycję wraz z dźwiękami, w których tajemnica łączy się z głęboko osobistymi pytaniami. W The Alters wielokrotnie nagradzany kompozytor Piotr Musiał łączy siły z 11 bit studios, aby stworzyć muzykę (formaty MP3 i WAV), która poruszy cię do głębi. The Alters: Deluxe Outfits Twoja podróż poprzez niegościnną, obcą planetę może zyskać świetny, niespodziewany kolor. Wybierz alternatywne, wzbogacone o złote i srebrzyste wykończenia wersje dresu oraz skafandrów kosmicznych dla twoich Altersów i wprowadź nowy, futurystyczny wygląd do ich garderoby. The Alters: Future DLC Nadchodzące DLC do gry The Alters jest planowane na przyszły rok i chcemy, abyście byli częścią tej podróży. Jak zawsze, naszym celem jest priorytetowe traktowanie pomysłów, nad którymi już pracujemy i które najbardziej przemawiają do Was po zapoznaniu się z grą, oraz wprowadzenie funkcji i zmian, które najbardziej Was interesują.