Tank Cafe
CAFE OWNER SIMULATOR: Otwórz swoją wymarzoną restaurację. Stwórz unikalny wygląd zewnętrzny i wnętrze, zatrudnij najlepszych pracowników i szefów kuchni, stwórz miejsce, w którym ludzie będą uwielbiać jeść, spędzać czas i wydawać pieniądze. Symulacja biznesu restauracyjnego. Zainspirowały nas gry typu sandbox i symulacyjne, w których gracze mogą tworzyć coś własnego, ustawiać procesy, rozwijać swoje dzieło, wkładać w nie duszę i wykazywać się kreatywnością. W Cafe Owner Simulator masz taką możliwość, naszym celem jest dać światu grę, w której każdy może zrealizować swoje marzenie i otworzyć własną restaurację. TANK MECHANIC SIMULATOR: Wciel się w mechanika czołgów, buduj, naprawiaj oraz odnawiaj szczegółowo oddane czołgi (niemieckie, amerykańskie lub sowieckie), pojazdy opancerzone lub działa samobieżne II Wojny Światowej. Odnajdź porzucone lub zniszczone czołgi z pól bitew II Wojny Światowej. Używaj specjalnych narzędzi aby odszukać czołg, oraz aby wydobyć go z ziemi. Rozwijaj swój warsztat i otwórz swoje własne muzeum czołgów.