SYNTHETIK: Ultimate
Walcz z bezwzględnymi przeciwnikami i bezlitosnymi bossami zamkniętymi w ciągle zmieniającym się otoczeniu. Opanuj wyjątkowo głęboką i satysfakcjonującą mechanikę broni i niespotykaną wcześniej ilość dostosowań. Odkryj dziesiątki broni, przedmiotów, dodatków i ulepszeń postaci. KOLEJNY POZIOM W STRZELANKACH > Opanuj unikalny system Synthetik nagradzania za wyjmowanie magazynka i aktywne przeładowanie > Bronie mogą się zablkować oraz przegrzać, sprawdź się przed spaleniem! > Opanuj odrzut opartny na ruchu, wyrzucaj i wybieraj pomiędzy zróżnicowanymi typami amunicji. > Ciesz się wyjątkowo satysfakcjonującą i bezpośrednią obsługą broni, wynagradzającą precyzję i opanowanie! > Jako pierwsi wprowadziliśmy strzały w głowę do strzelanki Top-Down! EKSPERYMENTUJ Odkryj i eksperymentuj z ponad 85 broniami, z których każda ma wiele wariantów, dodatków i ulepszeń. Uzupełnij swój arsenał o 125 przedmiotów, które zapewniają nowe możliwości ofensywne i defensywne. Istnieje wiele opcji do wyboru, ryzyko do podjęcia i wszystko może działać! DOSTOSOWUJ Wybierz spośród 8 wyjątkowych i wysoce konfigurowalnych specjalizacji klasowych - Graj jako Strażnik, Wyłamywacz, Snajper, Skrytobójca, Łupieżca, Ciężki strzelec, Inżynier lub Wyburzacz, każdy z własnymi specjalizacjami broni, ładunkami, korzyściami i dodatkami. Odblokowanie klasy trwa pomimo śmierci! MANIPULUJ POZIOMEM TRUDNOŚCI Wybierz jedną z 11 różnych modyfikacji, które można niezależnie łączyć w celu dostosowania do indywidualnych potrzeb. Zwiększ poziom trudności dla większego ryzyka i nagród lub zagraj bezpiecznie.