SWORD ART ONLINE: FATAL BULLET Pre-Order Bundle
Zamów przedpremierowo cyfrową wersję Sword Art Online: Fatal Bullet, a otrzymasz: -Kostium Kirito SAO -Kostium Asuny SAO -Broń Silver Assault Rifle Twoja historia właśnie się rozpoczęła... Poznaj oryginalną historię, w której wcielasz się w postać bohatera żyjącego w świecie Gun Gale Online. W tym RPG akcji możesz stworzyć swojego awatara, eksplorować zdewastowane tereny i brać udział w trzecioosobowych strzelankach. Stawiaj czoła przeciwnikom i spotykaj nowe oraz znajome twarze z serii Sword Art Online. Podróżuj po świecie broni, w którym po przypadkowym spotkaniu otrzymasz pomoc wyjątkowej SI, ArFA-Sys. W trakcie podróży Twój bohater będzie musiał podjąć wiele decyzji. Ale każdy wybór ma swoją cenę… Przyniesiesz nadzieję czy rozpacz? To Twoja przygoda... I Twoja historia...