TERA
TERA to nowa odmiana gry MMO łącząca walkę typu True Action Combat z ogromnym światem gry i bogatymi interakcjami społecznymi cechującymi gry fabularne. W grze TERA celujesz, wykonujesz uniki i optymalizujesz czas ataku, co zapewnia intensywne i satysfakcjonujące wrażenia z prowadzenia taktycznych walk. Bogata zawartość gry TERA jest całkowicie bezpłatna — od utworzenia postaci po osiągnięcie 65 poziomu i jeszcze dalej. True. Action. Combat. — doświadcz gry MMO z ciągłą, intensywną akcją. W grze TERA to Twoje umiejętności i zajmowanie odpowiedniej pozycji podczas walki zdecydują o tym, czy przeżyjesz. Epickie starcia — Zbierz znajomych, aby zmierzyć się z ogromnymi przeciwnikami w groźnych lochach i otwartych strefach łowieckich. Przetestuj swoje umiejętności PvP, walcząc z innymi graczami na wielu polach bitew w grze TERA. Ogromny świat fantasy — Siedem ras postaci i dziesięć grywalnych klas — możesz dostosować postać do swojego własnego stylu gry. Weź udział w tysiącach misji w rozbudowanym świecie gry pełnym historii, walcząc z niezliczonymi typami potworów w przeróżnych krainach, takich jak jałowe pustynie, mroźne tundry, upalne dżungle i wiele innych. Brak ograniczeń — TERA oferuje prawdziwą rozgrywkę free-to-play, bez sztucznych limitów dotyczących klas, stref, możliwości lub osiągnięć — całą zawartością gry można się cieszyć, nie wydając przysłowiowej złotówki. Aby wspierać dalszy rozwój gry TERA, oferujemy usługi dla kont, przedmioty kosmetyczne, kostiumy, akcesoria, skórki na broń, wierzchowce i inne produkty dostępne do zakupu w sklepie w grze. Świat pełen graczy — Niezależnie od tego, czy walczysz jako członek gildii, czy też wolisz zdobywać przyjaciół (i wrogów) podczas swojej własnej podróży, obecność w żywej społeczności TERA oznacza, że zawsze znajdzie się ktoś, z kim możesz dzielić swoje przygody. Zmodyfikowana pod kątem konsoli — Przeprojektowany i zoptymalizowany interfejs do obsługi kontrolerów — TERA zapewnia zachwycające wrażenia z gry MMO, jednocześnie gwarantując komfort ulubionej kanapy!