Super Sports Blast
Wyjdź na boisko i przygotuj się na dobrą zabawę! Stwórz własną postać i przygotuj się do zostania mistrzem w trzech najpopularniejszych sportach świata. Przygotuj się na start i zagraj w piłkę nożną, zostań właścicielem kortu tenisowego i pokonaj swojego przeciwnika na boisku siatkówki. Każdy sport posiada swoje własne, dogłębne tryby z różnymi turniejami do wygrania.