Sunset Overdrive
Nie przegap gry, której IGN nadał tytuł Najlepszej Gry 2014 roku na Xbox One, którą Polygon ocenił na 9 z 10, i którą Eurogamer nazwał "powiewem świeżego powietrza". W grze Sunset Overdrive jest rok 2027, i Sunset City jest oblężone. Zanieczyszczony napój energetyczny przemienił większość mieszkańców miasta w toksycznych mutantów. Dla wielu jest to koniec świata, ale dla Ciebie to spełnienie marzeń. Twój dawny szef? Nie żyje. Twoja nudna praca? Przeszłość. Otwarty świat staje się twoim placem zabaw, gdy ślizgasz się, skaczesz i biegasz po ścianach miasta, siejąc zniszczenie za pomocą niekonwencjonalnego arsenału. Nieprzeciętna sprawność, unikalne uzbrojenie i spersonalizowane umiejętności sprawiają, że ta gra pisze na nowo zasady strzelanek, dostarczając niesamowitych przeżyć i niepowtarzalnych przygód wyłącznie na Xbox One. Wersja do pobrania obsługuje angielski, francuzki, włoski, niemiecki, hiszpański, polski, portugalski, rosyjski, oraz japoński język.