ChibigAkcja i przygoda
Dołącz do Koi i jej najlepszego przyjaciela Napopo podczas dwóch przygód na wyspach Mara! „Lato w Mary” Zajmij się swoją wyspą, zbieraj plony, twórz nowe narzędzia i budynki oraz żegluj swoją łodzią, aby odkryć nowe wyspy i tajemnice. „Koa i pięciu piratów z Mary” Przechytrzaj pułapki, manewruj w niebezpiecznych środowiskach i eksploruj szereg oszałamiająco różnych krajobrazów w dążeniu do odzyskania skradzionych pirackich łupów.