STRIKERS 1945 II
Szybka akcja głównego nurtu z hardkorowym twistem! Ta strzelanka Psikyo, która już raz szturmem podbiła świat, wraca po więcej! STRIKERS 1945 II to przesuwana pionowo strzelanka, która pojawiła się w salonach gier po raz pierwszy w 1997 roku. Ta wysoko dopracowana druga pozycja w serii STRIKERS to jedna z najbardziej ikonicznych strzelanek atomatów gier, jaka powstała w latach 90-tych. Pozostała wielce popularna aż do dnia dzisiejszego. Nowa mechanika "super strzału" opróżnia miernik, by rozpętać widowiskowy atak specjalny, który pomaga w strategii, a zarazem cieszy oko. Ciesz się emocjonującymi bitwami z bossami na każdym kroku, znakiem rozpoznawczym serii STRIKERS! Legendarne Psikyo Bullets idą po Ciebie! Gra zawiera opcje dostosowania jej do własnych upodobań. Wybierz poziom trudności, maks. ilość żyć, maks. kontynuacji, klawisze sterowania oraz orientację ekranu, by uczynić z niej grę w sam raz dla Ciebie. Nie zapomnij o nowych rankingach online! Czy masz to, czego potrzeba, by zostać najlepszym STRIKER na świecie? Samoloty: Myśliwce z epoki Szóstej Wojny Światowej są do Twojej dyspozycji, każdy z własnymi unikatowymi możliwościami. Przedmioty „P” doładowują Twoją jednostkę i dodają jej broni. Przedmioty "B” dają Ci bomby zadające obrażenia obszarowe, by oczyścić pole z wrogów lub pomóc w awaryjnych ucieczkach. Zachowaj swój strzał, by rozpętać potężny atak formacji! Tryb ARCADE: Siedem poziomów trudności dostosowanych do graczy na wszystkich poziomach zaawansowania—w tym początkujących! Poszukiwacze wyzwań powinni spróbować trybów TRUDNY i BARDZO TRUDNY! Dostępne będą lokalne rankingi dla każdego samolotu na każdym poziomie trudności. Opcje: Graj na pionowym ekranie dla nostalgicznego wrażenia gier automatycznych! Dwa dodatkowe filtry ekranu dla Twojej frajdy. Życia można ustawić na od 1 do 9, podczas gdy kontynuacje można ustawić na od 0 do nieskończoności. Strzelanie, auto-strzelanie oraz bomby można dowolnie ustawić do wybranych przez siebie przycisków. Tryb ekranu pionowego dostępny jest nawet w poziomej orientacji. To Ty decydujesz o swoim stylu! SCORE ATTACK: Ten tryb posiada ustawiony z góry poziom trudności oraz ilość żyć. Tylko dla poważnych graczy! Wyślij swoje najwyższe wyniki, by rywalizować z graczami z całego świata! Rankingi online można obejrzeć poprzez menu opcji.