The Legend of Cyber Cowboy
Uwolnij miasto od gangu cybernetycznych bandziorów, jako steampunkowy rewolwerowiec! Dziki Zachód staje się jeszcze bardziej dziki wraz z rozwojem technologii cybernetycznej, a do Ciebie należy pokonanie gangów bandytów, które wykorzystują tę technologię przeciwko uczciwym i ciężko pracującym mieszkańcom! Wciel się w rolę steampunkowego rewolwerowca z mechanicznym ramieniem i mnóstwem ulepszonej broni do swojej dyspozycji. The Legend of Cyber Cowboy to strzelanka typu twin-stick z widokiem z góry przedstawiona w eleganckim stylu pixel art. Przebij się przez fale cyborgów-złoczyńców i mechanicznych monstrów w monoklach i cylindrach, eksplorując dziesiątki proceduralnie generowanych pomieszczeń, które zmieniają się przy każdym podejściu – za każdym razem musisz stąpać ostrożnie w swoich skórzanych butach. Niszcz obiekty lub używaj ich jako osłony. Zbieraj cenne tokeny energetyczne, aby kupować nową broń w sklepach. Użyj przypływów energii, aby wykonywać uniki i odskoki. W końcu przygotuj się do starcia z ogromnymi bossami w strzelaninach w stylu bullet hell. Podołasz temu wyzwaniu, kowboju?