Steelrising - Bastille Edition
Zapewnij sobie pełnię możliwości dzięki edycji Bastille, która zawiera następujące elementy: - Steelrising – pełna gra - Planowane na listopad rozszerzenie „Tajemnice Cagliostra”, odsłaniające mroczne sekrety mechanicznej armii króla i obejmujące sporo nowych treści dodatkowych: o Nowy obszar o Nowe postacie o Nowa klasa przeciwników i nowy boss o Nowa broń i jej warianty o Pakiet elementów ozdobnych „Caput corvi” z pełnym strojem Aegis Miasto płonie i krwawi pod rządami szalonego króla Ludwika XVI i jego okrutnej armii automatów. Główną bohaterką tej wymagającej gry RPG akcji jest Aegis, skonstruowana przez wynalazcę Vaucansona mechaniczna strażniczka królowej, która musi uratować Rewolucję Francuską. WYMAGAJĄCA WALKA POMIĘDZY AUTOMATAMI W walce przeciwko mechanicznym żołnierzom króla konieczna jest zabójcza precyzja. W płynny sposób łącz uniki, parady, skoki i niszczycielskie ataki, aby wywalczyć sobie drogę przez Paryż. Każda walka jest sprawdzianem zimnej krwi i wymaga doskonałej dyscypliny. W starciach z wielkimi i bezwzględnymi bossami liczą się przede wszystkim cierpliwość i umiejętności. AEGIS: POSTAĆ O NIEZWYKŁYCH UMIEJĘTNOŚCIACH Wraz z postępami w grze stwórz unikalny styl i udoskonalaj zdolności. Możesz stać się bezwzględną wojowniczką, twardą strażniczką, zabójczą tancerką albo mistrzynią w posługiwaniu się żywiołami. Wykorzystaj szereg rozmaitych broni i umiejętności, aby do każdego starcia podejść na swój własny sposób. PARYŻ W CZASACH REWOLUCJI Przemierzaj miasto zmagające się z największą swoich dziejach katastrofą, korzystając z powozów, kotwiczek, tajnych przejść, szczegółowej mapy oraz innych metod i narzędzi, które znajdziesz na swojej drodze. Kotwiczka z hakiem wprowadza do eksploracji Paryża nowy wymiar. W połączeniu ze zdolnością doskoków zapewni ci dostęp do wszystkich tajemnic miasta na różnych poziomach, które można wielokrotnie eksplorować. ZMIEŃ BIEG HISTORII Jesteś jedną z głównych postaci alternatywnej historii, w której Paryż dławi się pod rządami tyrana. Na swojej drodze spotkasz przeciwników i sojuszników (np. Marię Antoninę, Lafayette'a i Robespierre'a), których motywy postępowania nie zawsze są jasne. Musisz przeniknąć wszystkie intrygi i położyć kres szaleństwu króla, aby Rewolucja Francuska mogła zatriumfować.