Starlink: Battle for Atlas
W Starlink: Battle for Atlas przewodzisz grupie międzygwiezdnych pilotów, budujesz statek, odkrywasz układ gwiezdny Atlas i walczysz z okrutnym Graksem oraz Zapomnianym Legionem. Zawartość: * 4 statki kosmiczne: Zenith, Neptun, Pulse, Lance * 6 pilotów: Mason, Judge, Chase, Hunter, Levi, Razor * 12 broni: miotacz ognia, grad lodowy, niszczarka, lewitator, wulkan, imploder, żelazna pięść, alternatywny promień zamrażający, miażdżyciel, superminigun, fala uderzeniowa, alternatywne działko Gaussa SYSTEM GWIEZDNY DO ODKRYCIA Podróżuj przez egzotyczne obce światy układu gwiezdnego Atlas i odkryj jego siedem planet o zróżnicowanej faunie i florze. ZUPEŁNIE NOWA ROZGRYWKA Dobieraj pilotów, statki i broń, aby stworzyć statek marzeń – i dostosuj go, aby pokonać wrogów. BOGATA MECHANIKA RPG Odkryj głębię rozgrywki wzbogaconej elementami RPG, dodawaj ulepszenia broni i statków, odblokowuj zdolności pilotów i zawiązuj sojusze z frakcjami.