Pobierz już dziś wersję próbną gry South Park: The Fractured But Whole i wypróbuj ją za darmo! Stwórz własnego superbohatera i zdemaskuj największy spisek w historii South Parku! Twórcy Miasteczka South Park, Trey Parker i Matt Stone, przedstawiają South Park: W tył ku akcji – sequel wielokrotnie nagradzanego hitu z 2014 roku South Park: Kijek Prawdy. Gracze ponownie będą mieli okazję wcielić się w Nowego i dołączyć do swoich ulubionych bohaterów South Parku – Stana, Kyle'a, Kenny'ego i Cartmana – w zupełnie nowej i równie śmiesznej, co skandalicznej przygodzie RPG. Poznaj tajemnice przestępczego półświatka South Parku wraz z Szopem i Przyjaciółmi – oddaną grupą stróżów prawa powołaną przez Erica Cartmana znanego jako Szop. Dołącz do Mysteriona, Narzędnika, Człowieka Latawca i innych bohaterów, by wspólnie zmierzyć się z siłami zła, a Szop dołoży wszelkich starań, by jego zespół trafił do grona najbardziej uwielbianych superbohaterów w historii.