SONIC FORCES
Dołącz do Sonica i jego ruchu oporu i pomóż zaprowadzić ład w SONIC FORCES, najnowszej grze studia znanego między innymi z Sonic Colors i Sonic Generations. Nikczemny Doktor Eggman wyruszył na podbój wraz z nowym, tajemniczym i straszliwym sprzymierzeńcem, zwanym Infinite. Wraz z Sonikiem zbierz armię i uwolnij świat, stawiając czoła chaosowi i zniszczeniu. Włącz się do wartkiej akcji i wybierz jeden z trzech wyjątkowych trybów rozgrywki: zwyciężaj wrogów dzięki błyskawicznej szybkości jako Sonic Współczesny, wciel się w Sonica Klasycznego i brawurowo suń poprzez platformy lub stwórz własnego bohatera, którego wyposażysz w zestaw potężnych gadżetów. Losy krainy Sonica są w twoich rękach. Dołącz do rewolucji.