SNIPER Ghost Warrior 3
Udaj się za linię wroga w najlepszej współczesnej strzelance wojennej. Obierz własną ścieżkę i wykonuj misje w nieprzyjaznym, otwartym świecie. Bądź snajperem: eliminuj wrogów z dystansu. Bierz pod uwagę czynniki takie jak różnica wysokości, prędkość i kierunek wiatru, kontrola oddechu, postawa oraz broń i amunicja. Bądź duchem: szpieguj swoich wrogów i eliminuj ich po cichu dzięki rozmaitym rodzajom broni. Rozbudowany system szpiegostwa zawiera między innymi rozpoznanie za pomocą drona oraz nawigację pionową. Bądź wojownikiem: zbierz wiele rodzajów zaawansowanej broni i modyfikuj ją w zależności od potrzeb twojej misji i twojego stylu walki. Wybierz spośród karabinów szturmowych, strzelb, karabinów maszynowych, a nawet materiałów wybuchowych. Bądź wszystkimi jednocześnie: jesteś amerykańskim żołnierzem zrzuconym za linię wroga w Gruzji, niedaleko granicy z Rosją. Bezlitośni gubernatorzy wojskowi przejęli kontrolę nad częścią terytorium, a twoim zadaniem jest nie dopuścić do pogrążenia całego kraju w chaosie. Odkrywaj ogromny otwarty świat z dynamiczną zmianą pogody oraz cyklem dnia i nocy, które mają wpływ na twoją rozgrywkę i twoje decyzje. Sniper: Ghost Warrior 3 jest historią o braterstwie, wierze i zdradzie na ziemi ogarniętej wojną domową.