Weapon skins - Grass Wave & Copperhead Snake
Kup ekskluzywne skórki na bronie i pójdź o krok dalej z modyfikacją swojego ekwipunku. Unikatowe skórki można zastosować do wszystkich dostępnych w grze karabinów snajperskich zarówno w trybie single oraz multiplayer. Sięgnij po nowe doświadczenia w rozgrywce To DLC zawiera ekskluzywne skórki do broni - Grass Wave oraz Copperhead Snake.