SMITE Bilet sezonu 2022
Zdobywaj ekskluzywną zawartość dla wszystkich nowych bogów przez cały rok z Biletem sezonu 2022 SMITE! Dla każdego nowego boga wydanego w 2022 r. otrzymasz następującą niesamowitą zawartość: – Pakiet mowy – Limitowaną skórkę wstąpienia – Dodatkową skórkę 1. stopnia – Emotikony (pozdrowienie i klaskanie) Co więcej: natychmiast odblokuj trzy elementy estetyczne do zdobycia wyłącznie w tym Bilecie sezonu – limitowaną skórkę „Kosmiczny łotr” do Danzaburou, ekran ładowania „Kosmiczny łotr” i tytuł „Poszukiwany”. A w ramach specjalnej premii otrzymasz 1000 Klejnotów do wydania na elementy estetyczne w grze, Bilety rozgrywek i inne – wybór należy do ciebie! (Jeśli nie posiadasz Pakietu bogów, odblokujesz również wszystkich nowych bogów Sezonu 9).