Skul: The Hero Slayer
Zdewastowany Zamek Króla Demonów Ataki ludzi na Zamek Króla Demonów zdarzały się już wcześniej, i to wielokrotnie. Tym raz jednak łowcy przygód postanowili połączyć siły z cesarską armią oraz herosem Carleonu, by ostatecznie zmieść demony z powierzchni ziemi. Przypuścili atak na twierdzę demonów i dzięki przytłaczającej liczebności udało im się obrócić ją w ruinę. Wszystkie demony przebywające w zamku trafiły do niewoli – wszystkie oprócz szkielecika imieniem Skul. Gra platformowa wypełniona po brzegi akcją „Skul: The Hero Slayer” to obfitująca w starcia platformówka zawierająca elementy gier typu roguelike, takie jak zmieniające się mapy wysoko stawiające graczom poprzeczkę. Nie ma tu mowy o rutynie, bo nigdy nie wiesz, na co się natkniesz! Mnóstwo czaszek i grywalnych postaci Skul nie jest zwykłym szkieletem. Oprócz budzącej respekt smykałki do walki jest też w stanie posiąść nowe umiejętności, zależnie od noszonej przez siebie czaszki. Możesz nakładać nawet 2 czaszki naraz, a każda z nich charakteryzuje się innym zasięgiem ataku, prędkością i siłą. Wybieraj comba dopasowane do Twojego stylu gry i przełączaj się między nimi w ferworze walki, aby pokazać wrogom, gdzie ich miejsce. Moc należy do Ciebie! Łowcy przygód Skul napotkał na swej drodze grupę łowców przygód! Ci potężni przeciwnicy lubią polować na demony dla rozrywki. Jednak mimo drobnej budowy Skul też potrafi przyłożyć. Przekonajmy się więc, kto tak naprawdę jest tu łowcą, a kto zwierzyną… Bossowie opętani mocą Czarnego Kryształu Na koniec każdego rozdziału staniesz oko w oko z potężnymi bossami, których imponujące moce dodatkowo wzmogło działanie Czarnego Kryształu. Ta toksyczna esencja bólu i nienawiści do samego życia przejmuje władanie nad każdą istotą, która wejdzie z nią w kontakt.