Shing!
Poznaj najbardziej wypasiony system walki w chodzonych bijatykach – wciel się w kozackiego ninja i z finezją szlachtuj demony! Razem z ekipą zawadiackich wojowników wybierz się na krwawą wyprawę przez krainę mitycznych bestii i tajemniczej technologii. ZALETY Graj solo lub z kumplami: kanapowy i sieciowy tryb kooperacji. Doświadcz innowacyjnego i intuicyjnego systemu sterowania: prawy analog odpowiada za ataki bronią dając ci natychmiastowy dostęp do szerokiego wachlarza ciosów Ciesz się nieustannie zaskakującą rozgrywką: wgryź się w wielowarstwową walkę, zmierz się z cwanymi przeciwnikami i pokonaj spektakularnych bossów Eksperymentuj z freestylowym systemem walki: dowolnie miksuj combosy, w locie zmieniaj postaci i walcz z wrogami ich własnymi umiejętnościami Przekonaj się czym jest beat-em-up 2.0!